20 February 2011

Wo Hen Mang! Aiya!

Minggu lepas akue sgt2 bz with tutorials yg kena tempek dkt I-Learn. Ingatkan bila guna I-Learn ne kurang cket la rasa sakit kepala rupanya sama ja. Kepala rsa mcm x tentu arah ja cuz tutorials dkt I-Learn tue ada timing la plak. Kena2 lg last week smpai 2 subjek kena buat tutorial via I-Learn. Huhuw. Nasib baik akue super rajin siapkan dlm masa 1 hari ja on Thursday last week. Weeuwww. Sbnrnya akue pun x phm sgt apa bende yg akue jawab cuz akue men submit ja. hoho. bila baca balik terasa diri ini mcm mesin copy-paste la plak -.- duibuqi,Laoshi. Next time I promise I try buat guna kpala otak sndri yer. it just last week such a hectic week to me, and to my classmate as well! dahla kena buat tutorials dkt I-Learn, pastu kena jwb task Bel dkt Blog Ms LynD lg, pastu da keja dkt buku lg, pastu kena prepare psentation ADS lg, pastu baru akue sedar yg skrg ne akue tgh merungut pulak kan. Maka janji xmo merungut2 lg kunun. Upsss..! Hoho :p

Ke'busy'an last week bakal bersambung next week, on Monday I got Test 1 Public Relations, pastu ari Selasa sebokkk ngan replacement class smpai ptg, pastu ari Rabu dari 7am until 5pm jadik facilitator yg trip2 pakar IT sekejap cuz tugas akue handle segala jenis bende yg berunsurkan teknologi maklumat maka sambung LCD projector ngan laptop pn akue x reti, pastu pastu. yeaa, akue sedar akue merungut once again -.- 

Next week juga bermulanya sesi "merayu" undi utk bakal2 MPP yg bertanding, includes few of my friends. So I currently and purposely update my FB status like this--> Convincing words without corresponding actions is Useless and Frustrating; it's like you dying to get other people to support you, and they believe you, then ends up you Do Nothing. So if you are about to deliver your speech, it is not just about a convincing speech, but a Mandate to be exercised. So kepada bakal2 MPP, all the best and good Luck! Jangan cuma berjanji tapi x ditepati. Jangan menabur kata2 andai tiada niat di hati utk melaksana. Till then, have a nice day blogger. Good Night :)


P/s : rasa macam mau ktawa bguling-guling bila baca comment one of my friend  on my FB status just now --> "if u one of the candidates,,surely i'll pick u as the next mpp..hehehe.." apa kaa. Hebat berkata kata belum pasti hebat dalam melaksana juga, kan3? But, akue memang hebat pun. Hebat melaksanakan tidur! hihi ;p Nitey2 peeps.

No comments:

Post a Comment

Bachelor of Administrative Science (Hons)

Daisypath Graduation tickers